AVIS.....

...På att Måsse är på level 12 på farmville på fb!!! Hahaha, dagens I-landsproblem men det är faktiskt lite sant. Sjukt beroendeframkallande spel, och man måste ju liksom sköta farmen hela tiden också såatt inte växterna dör! Superviktigt, och alla ni som spelar redan kan ju lägga till mig som granne (och ni som inte gör det, BÖRJA! Och lägg till mig som granne sen!;D)

Jaja, nog om detta =P Jag har tvättat klart allllllla schabrak idag, duktigt duktigt! Packat ner mina vinterstallkläder och dessutom nga hästtäcken på stallet.. Haha, det går framåt.. Men det går fruktansvärt sakta =P
Imorrn ska jag på stan en sväng med Sofie, inte träffats sen studenten (och då vare röj ^^), så det är ett måste nu innan flytten! Sen ska jag till frissan o därefter blir det hem o packa lite. Fullspäckad dag, men nu äre dax att sätta fart! =D

Natti!

Kommentarer
Postat av: MÅSSE

LÄGG TILL MIG SOM GRANNE OCKSÅ! JAG GER ER GÅVOR VARJE DAG!

2009-08-12 @ 23:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0