GUBBEN...

Idag har Leffe åkt till sina förhoppningsvis nya ägare. Han ska "bara" besiktas först så får vi se sedan vad som händer... Lite trist att inte ha honom kvar i stallet är det allt, det är en sån otroligt trevlig (och dessutom bra!) häst som gjort en helt fantastisk utveckling under de 9 månader han har varit här! Men det blir roligt att följa honom i framtiden iaf, även om det blir från sidan.

Jobbat har jag också gjort, från 16-20. Lagomt pass måste jag säga.. =) Hann faktiskt ligga ute i solen nästan en timme mellan stallet o jobbet, asnice! Hoppas att det fortsätter vara lite varmt nu i veckan när jag inte jobbar så mycket så kanske man hinner få tillbaka lite färg.. =)

Imorrn är jag helt ledig, yey! Laddar för sovmorgon, stek i solen och sen ska jag rida Royal på eftermiddan, och på kvällen bär det av till Hudik för att träna för Gaby =D Man får ta vara på de sista chanserna som finns innan det är dags för flytt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: måsse

JIPPI!!!!!!!!!!!! JAG SKA HÄNKA IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!! MÅSTE TRÄNA PÅ ATT INTE VARA RÄDD!!!!!!!!!!!!! :D

2009-08-03 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0