IMORRN...

..Äre dax o åka söderut! Mammsen jagade upp mig innan 9 imorse och sen har jag inte fått en lugn stund.. Mat äter man inte i onödan tydligen, så jag har glatt fått leva på en liten bit choklad och sen banan enda fram till kl 19..Pigg o glad kexchoklad! Men flitiga har vi varit iaf..grafströms o handlat lite "måste-saker", tandläkaren, hämtat transporten, PACKAT transporten (och f.ö. hela takboxen också bara med hästsaker...), väntat medan hovis skodde W och sen packat allt här hemma också. Det har tagit sina timmar, men nu är nästan allt klart! Det sista får bli imorrn bitti.. Jippi...

Åkte till Måsse en sväng nu ikväll också, bästaste underbara unge! <3 Kommer sakna människan som faaaan.. Jag brukar inte vara så himlans blödig men det är jobbigt jobbigt jobbigt.. :'(


Imorrn ska jag upp innan halv 7 troligen.. Jippi.. Not! Sen är det 60mil ner till Mallan och så tar vi resterande 40 på söndag. Blir nog finfint de =)

Update på söndag eller så! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: måsse

jag blir ju gråtfärdig....!

2009-08-14 @ 23:59:49
Postat av: Johanna

vad roligt för din linn! kommer och hälsar på nån dag :)

2009-08-16 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0