KORTIS

Tiden går fort när man har roligt! Dessutom är det full rulle från morgon till kväll, de senaste nätterna har jag sovit 6, 5 ½ och slutligen 6 timmar. Igår var jag ute i stallet innan kl 6 för att fodra och mocka åt W och L innan skolan som började kl 07 med stalltjänst. Hemma från skolan vid 16 och sen blev det handling, en sväng till Flyinge igen för att se till att hästarna såg snygga och fina ut, och sen hem och red både W och L. Inne rätt tidigt, redan vid 21.30 om jag inte minns fel, och sen kom jag väl i säng vid 23.. Riktigt tidigt! =)
Hästen jag har blivit tilldelad på skolan nu de första 5 veckorna, alltså under det första blocket, är ett 5-årigt sto e. Eighty Eight Keys xx - Montgomery - Artist, en rätt trevlig häst som för tillfället bär på sisådär 50 kilos övervikt, men det är nog en trevlig häst, ska bli spännande när vi börjar hoppa lite för den har gått riktigt bra på 3-årstestet där den hoppade 8-9 =)

Ikväll blir det lite ridning och sådära, och förhoppningsvis mer än 6 timmars sömn!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: malin

DU kommer bli utbränd!!!!:P

2009-08-27 @ 21:08:40
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0