LEDIGT!

Yeah, idag har jag varit helt ledig! Inte haft nånting riktigt viktigt att göra, förutom lite grejer inför flytten o sådära då. Så dagen har bestått av mycket slappande vid datan.. Fixat litteraturen inför skolstarten o sådära. Att det kan vara så sjukt dyrt med nga böcker!!

Bästaste Måsse kom och hjälpte mig o motionera pållarna på eftermiddan. Fick även den stora äran att känna lite på W, faktikst den första förutom mig (och så mamma då) som suttit på henne sen hon kom till mig. Hon är ju lite som hon blev så det har väl sina anledningar faktiskt. Jag trimmade henne en stund också och hon kändes riktigt fin! Så det var väl varningens tecken att jag inte får trimma nu på ett tag för att hoppningen ska kunna fungera också......
Leffe joggade runt lite och han såg också riktigt fin ut! Satt på honom nga minuter medan Måsse red W och han är ju bara fööööör go den hästen! :')

Bästa av dom bästa - Måsse och Wepzan =) <3


Hem o käkade lite innan jag skjutsade hem Måssemannen och sen blev jag kvar där nga timmar. Trevligt värre! Kom hem för bara en liten stund sen, och nu ska jag snart göra kudden sällskap nga timmar innan det är nya tag imorgon. Ska rida W och Royal, och förhoppningsvis hinner jag jogga L en stund också :) Sen får vi la se om det kan hända nåt skojsigt imorrnkväll kanske, hade suttit finfint!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0