SKÅNE! =D

Yessss, nu är jag på plats i Skåneland! Resan gick bra och vi sov som sagt hos Mallan där vi också plockade med oss 4-åringen som jag ska ha o rida ett tag. =) Mallan och jag gasade ner efter mammsen med hästarna resterande 40 mil igår. Vi var framme vid 16.30-tiden kanske och sen var det ett evigt stökande och brötande innan vi fått ut allt hur bil/transport och vidare till rätt plats. Hästarna busade i hagen nga timmar, fullt ös medetslös! Men det är äkta syskonkärlek kan man lugnt säga, prinsessorna! =D


Fick lite käk vid 22-tiden när vi hade varit o handlat, och sen blev de dusch, kvällsfodring o säng... Trött tröttare tröttast!

Upp halv 8 imorse, nu är det ingen som fodrar åt mig längre.. =P Hehe, men det är så himla skönt att sköta hästarna själva och ha dom så nära måste jag säga, åtminstone nga dagar till..Hehe! Mammsen åkte hem i förmiddags när vi hade handlat lite som vi glömde igår och släppt ut pållarna, och sen har jag fixat stallet och börjat packa upp lite här i mitt rum. Trivs som fisken i vattnet o nu väntar jag bara på att de ska komma lite mer folk så att det inte är så ensamt =)
Resten av dagen är det väl lite slappande och så ska jag rida W, fått förbud mot att rida L innan det är lite folk här, kanske kan vara smart.. Hon är på hugget den hästen ;D

Kanske blir en kort update ikväll, den som lever får se!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anton och Linus

har varit en riktigt trevlig helg trots allt bilåkande måste jag säga:D

2009-08-17 @ 17:54:53
URL: http://begravenblogg.blogg.se/
Postat av: malin

Hahaha, blev lite fel där, nån hade ändrat inställningarna...det är INTE anton och Linus som kommenterat utan jag:P

2009-08-17 @ 17:56:20
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: måsse

snart är det röj! :D

2009-08-17 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0