TRÄNING I HUDIK M.M

Gårdagen innehöll en del punkter faktiskt. Påbörjades hemma, slappandes framför datan givetvis, pratandes med massa trevligt folk. Sjukt vad beroende man är av den här lilla dumburken!
Babsan hämtade mig vid 15-tiden, skönt med snälla stallägare när man är utan bil..Fruktansvärt handikappad känsla måste jag säga.. Red iaf Royal en sväng och så hann jag med de flesta stallsysslor också innan mammsen hämtade upp mig vid halv 5, snabbt jobbat av snabb tjej ;D

Vidare mot Hudik vid 18-tiden, bästaste Måsse följde med och tränade därmed lite på att bota sin rädsla för Gabban ;) Riktigt duktig tjej, vågade till o med komma in i paddocken o fixa hinder... Hahahaha, jag säger då det.
Träningen gick iaf riktigt bra, W kändes kalasfin och det märks att hon börjar komma tillbaka i form nu. Förhoppningsvis höjer vi oss ytterligare ett snäpp inför nästa tävling och ett flertal snäpp innan BT-finalerna som går i oktober.

Idag ska jag börja städa upp här hemma. På allvar. Jag flyttar om 10 dagar och har inte börjat med nånting än...... Tror det blir garderoben som får en genomkörare faktiskt, det kan behövas! Sen är det väl bara att beta av bit för bit. Bara var det ja...
Sen jobbar jag 15-20, och efter det får vi väl se vad som händer. Inte blir det nåt speciellt ansträngande iaf.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: måsse

jag vågade ju fråga vilket hinder hon menade ocksååååååå, när jag inte fattade vilket jag skulle höja liksom.........

2009-08-06 @ 01:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0