Woops!

Sorry Måsse, inte meningen att dissa bloggandet en hel helg.. Men det har varit full rulle kan man säga! Jobb 9-14 i lördags, sen till stallet o red W en sväng. Vidare hem för att äta och vila upp sig lite innan kvällens bravader som inleddes i Sidsjön med en del av mina gamla underbara klassisar, + lite annat folk =D Höll hus där nga timmar och det var jag som förlorade mest på våra kära kortspel... Ujujuj som det kan gå! Drog vidare ner till stan sen där vi lullade runt lite, först en stund på Svenssons och sen vidare till Stadshuset där det var lite röj. Prata i telefon hann jag också med, troligen alldeles för mycket för min stackars räkning, men det är sånt man får ta. Kvällen avslutades strax efter 03, hemma o kom i säng vid 04.

Igår var det bara att masa sig upp strax innan 11, kasta sig igenom duschen o vidare till jobbet. Kan säga som såhär.. Jag mådde inte jättebra... Så det blev en sjuuuuuuukt seg dag på jobbet, 12-21.15 med 30min rast är ingen höjdare i vanliga fall, och definitivt inte när man är bakis.
Idag har jag fixat lite här hemma och sen blev det jobb 16-20, mitt allra sista jobbpass!!!!!!!!!! Skulle egentligen jobba 4 timmar på onsdag också men Mattias erbjöd sig att ta dom och det är nog lika bra, för tid är också pengar, och jag behöver lite tid nu..!
Så imorrn ska jag faktiskt göra lite nytta, typ tvätta massa schabrak. Känns som en lagomt avancerad uppgift. Sen ska jag hoppa Royal lite på kvällen, och rida W såklart =) Hann förresten med henne en sväng idag också, efter jobbet! Riktigt hurtigt kändes det som, lite ovanligt för att vara mig kanske...

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0