LÖRDAG

Intressant rubrik, men det är faktiskt lördag idag..! Har inte gjort så mycket vettigt alls under dagen, sov nästan till halv 10, gick ut o mockade lite och sen blev det slapptid fram till 14 ungefär.
Ut i skogen med W sen, pigg o glad som vanligt! =) Det har tack o lov blivit lite mildare igen så nu är sandvägarna superfina igen.
Baby har vi longerat lite idag, skötte sig som vanligt utmärkt så imorrn ska vi nog hänga lite tror jag.

Ikväll blir det lugnt, verkar bli lite filmkväll här hemma med Nicole, Lenita och nga kompisar till dom, trevlans! =) Känns att man behöver lite lugna kvällar för att bli lite pigg igen, lagom till nyår kanske? ;)

För övrigt är jag bara sjukt less på oärliga människor. Inget jag går runt och funderar på längre, har nästan lyckats lägga saker o ting bakom mig.. Känns bra, för det tar för mycket energi! Tråkigt att det ska behöva bli som det blev bara, hade varit roligare med ett annat slut.......

Jaja, nog om det! Det är roligare att tänka på det roliga - Konstigt nog! ;)
Ha en underbar lördagkväll gott folk!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att det går så bra med fuxen ;)Ni fixar säkert breeders nästa år =) Du brukar ju lyckas med det! =)

2009-12-06 @ 08:38:16
Postat av: Sara

Hej,hej, söt blogg!

Tänkte ge dig ett litet tips!

http://www.gratismode.se/?c=75645 En sida där man kan få gratis presentkort genom att sammla poäng,

sidan är helt gratis!

2009-12-06 @ 09:20:42
URL: http://saransara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0