nionde december

Elon, jag kör på dina rubriker.. Himla lättsamt o bra ju! ;)
Redan onsdag. Tiden går sjukt fort, har gjort halva min första praktik nu - Och det känns både som att första dagen var igår och som att jag har varit här i hela mitt liv! Trivs verkligen jättebra och umgås med helt underbar folk dagarna i ända! =)
Har i veckan fortsatt rida Toto och Johnny, vi har även ridit 2,5-åringen Mireille (e. Lupicor H-Irco Marco) i både skritt o trav utan problem. Duktiga hästar! =)

Här hemma rullar också allt på problemfritt. Har suttit på Baby för första gången utan problem, skrittade lite och även det var nemas problemas. Mojje har varit ute i skogen idag och i förrgår, pigg och glad! Börjar tända till lite nu den lille pållen..!
Mina hästar fick lösgaloppera i ridhuset i måndags och fick upp flåset ganska bra, dom verkade uppskatta att få röra sig lite fritt utan täcken o annat skit som sitter ivägen... Igår och idag har dom vilat, välförtjänt, och imorrn ska båda två få följa med till Sörsjö. Fuxen ska få hoppa lite och W är mest med som sällskap...=) Men hon får nog ta nga små skutt hon med. Det är ändå dax att sätta igång lite inför nästa tävlingssäsong, bara ca 1,5-2 månader tills årsdebut troligen!

Kommer förhoppningsvis lite update imorrn!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

men linn :D va duktig du är på att uppdatera ;)

2009-12-09 @ 22:00:39
URL: http://elinbjorklund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0