nittonde december

Jag är i skåne! :D:D Har varit nere och lämnat en bil tsm med Nicole, och passar på att hälsa på alla underbaringar här nere samtidigt. Riktigt läskigt att köra bil här nere på småvägarna eftersom att det snöar som tusan och är halare än halast.. Men det har gått bra ändå.
Ikväll blir det att umgås med folket, verkar bli att vi åker ut till Disse som har fyllt år för att käka lite tårta och leva livet =D

Hästarna går alldeles kanoners. Lite tråkigt nu när snön kommit är att mina hästar fortfarande går obroddade, så att rida ut är helt livsfarligt. Fortsätter det såhär ett tag till så får jag nog se till att brodda ändå..
Båda var med och hoppade i torsdags på Sörsjö, Wepzan känns fortsatt grymt fin, och hoppade riktigt bra trots att hon var lite överladdad, plus att jag fick en total blackout på en distans, men nu har jag förhoppningsvis haft den för det här året.. =)
Fuxen var (som vanligt.....) tokladdad, slarvade bort många språng genom att ta lite egna initiativ 2-3 galoppsprång före hinderna, men avsluta lysande ett par språng där hon gav en riktigt bra känsla! Hon jobbar numera massor utav lydnadsövningar med bommar och små hinder flera dagar i veckan för att förhoppningsvis coola ner lite.

Väldigt avis är jag på min kära familj hemma i Sundsvall som idag har fått hem våran nya hundvalp. En till malle är det, man kan ju hoppas på att det blir en till Nickan! =)


Nu ska jag kila vidare och fixa klart inför ikväll, känner peppen! =D
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötishund =)

2009-12-19 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0