SLUT PÅ HELG.. BARA ATT TA NYA TAG! =)

Sådärja.. Slut på ännu en helg! Det går så äckligt fort, man hinner knappt tänka längre. Lika bra det kanske, brukar bli bäst om man inte funderar så mycket..!
Kollade massa avsnitt på greveholm igårkväll, sjukt bra! ;D Har bara nga avsnitt kvar nu, så det är kvällens projekt. Sen ska jag se Pelle Svanslös också, Nicole och Lenita är tokiga i den så jag måste se vad det är för nåt.. ;P
Klockan hann närma sig 16-snåret innan jag pallade mig ut till hästarna. Alla fyra har fått jobba idag, finemang de. Vi har hängt på Baby för första gången, inga problem, imorrn är det bara upp o hoppa som gäller! =)
Mojje jobbade vidare med sin "bomterapi", var riktigt lugn och avspänd idag! Både travade och galopperade över enstaka bommar utan problem.
Wepzan joggade lite i ridhuset för första gången på nästan 3 veckor, kändes riktigt mjuk o fin - Vilket hon visserligen nästan alltid gör. Med henne gäller det mer att ha god tid på sig för att få hoppningen att fungera, eftersom att det är det hon brukar tappa mest under vilor och uppehåll.
Tömkörde Fuxen som avslutning på dagen. Superduktig var hon. Såg lite stel ut, troligen lite träningsvärk vilket inte är så konstigt.. =) Jobbade på kanonbra i alla gångarter iaf, fiiiiiiiiiiina fuxen!

Nu blir det greveholm! =D Höhö!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0