tjugofjärde december

Överskattad dag idag, återkommer varje år - Julafton. Men visst, när det är såhär vitt och fint ute så är det ganska mysigt! =)
Världens bästa Mallan har kommit hit idag för att fira jul och umgås några dagar, guld värt! <3
Imorse var jag på Sörsjö och käkade lite julfrukost med folket, trevligt värre =) Sen har jag fixat stallet här hemma och så dök Mallan upp runt 14-tiden. Mina hästar fick lösgaloppera lite i ridhuset, såg inte ut att tycka det var alltför roligt utan såg tvärtom ganska uttråkade ut.. ;P Imorrn blir det lite markarbete med båda. =)

Annars har veckan rullar på bra. Hästarna känns fina, även om vissa är lite överladdade som vanligt men det är ändå angenäma problem som min kära mamma brukar säga.. =) Det närmar sig tävlingssäsong..!

Kvällen har ägnats åt pepparkaksbak och sen har vi ätit Mallans kycklingpaj, mums! Resten av kvällen blir det massa slappande, fodra hästarna, godis, glass och annat gott!
Tjingeling! Och god jul! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0