EN DAG BLAND ALLA ANDRA

Blev inte alltför mycket sömn inatt kan jag ju säga, mycket att fundera på helt klart.. Men nån timme här och där lyckades jag få, och det är ju inte illa. Ibland får man vara glad för det lilla helt klart! =)

Annars har dagen gått i full fart känns det som! Åkte iväg och hämtade spån på förmiddan, tänk att små träflisor kan vara så otroligt eftertraktade alltså! Helt galet, jag menar folk jagar efter detta spån så att dom nästan går in i väggen.. Dax att flytta söderut kanske?! Hemma vid lunchtid och sen skjutsade jag brorsan till en kompis innan jag åkte vidare till stallet. Nog var han både blek och skakis lillebror innan vi kom fram.. Haha, med all rätt kanske, jag är väl inte den som tänker före alla gånger, och inte i trafiken heller. Halt och jävligt var det också med tanke på all snö som kommit, för att gå över till vädret så RÄCKER DET MED SNÖ NU! Kul att det ska komma nga decimeter till inatt, verkligen jättekul.. Not! 
Hästarna gick bra iaf. W var helvild och var stundtals mer i luften än på marken, men det är sånt man får ta. Och nejdå Mallan, hon är inte alls särbehandlad ;)

Hemma strax efter 17, har fått i mig lite mat nu så nu är det bara att gå vidare till sängen. Händer inget kul idag heller, trååååååååk! Iof kan hjärnan behöva ta det lite lugnt tror jag, den har inte vilat på hur länge som helst! Ska försöka reda ut om jag har nga prov i veckan också, bra koll liksom! Men det löser sig, precis som allting annat =D
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Malin

JAAAA!!!! FLYTTA SÖDERUT:D:D:D

2009-02-07 @ 22:29:53
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: måsse

du bara funderar och funderar

2009-02-08 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0