En helt vanlig dag i en helt (o)vanlig klass

Haha.. Himla snäll rubrik måste jag säga, men jag har sjukt tråkigt så nu ska jag bjuda på några otroligt snygga bilder på mina otroligt snygga klasskompisar. Vi har haft en väldigt givande svenskalektion idag, det höll faktiskt på att spåra ur där ett tag! =P Vad vi kom fram till behöver vi inte ta såhär öppet för allmänheten, men skrattade gjorde vi alldeles tillräckligt.
Menmen, nog pratat om det!
 Fanny är på hugget =D  
Det är ju bara att erkänna att vi ser sjukt engagerade ut! Älska skolan liksom!
Min otroligt snygga penna får avsluta det här blogginlägget, med lite tur kanske jag orkar med att vara lite seriöööööööööös(are) ikväll!

Kommentarer
Postat av: Erica

japp vi är världens seriösaste klass ;)haha not!

2009-02-05 @ 14:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0