EN LITEN FUNDERING...

Jag får väldigt ofta höra av min käre vän Mallan att jag alltid har sånna gamla och tråkiga bilder.. Eller inga bilder alls för den delen! Tänkte försöka bättra mig lite på den fronten, men alltså egentligen......
Hur roligt är det att se sånna här bilder?
 
Inte så kul skulle jag kunna tro. Men det är i princip detta ni har att välja på, eftersom att mitt liv ser ut som det gör =P Det är skola, äta, stall, äta, sova, äta, skola, äta, stall, äta, sova o.s.v....Skolbilder har ni ju fått se idag, inte så himla kul att knäppa nya varje dag eftersom att vi i princip alltid är lika oseriösa - Och bilderna skulle bli i princip likadana.
Stallet ser likadant ut varje dag det också, men framförallt så är det oftast väldigt MÖRKT när jag är ute och rider, därav bilderna ovan från mina tappra försök till en bild..... Mobilen är det enda som finns tillgängligt i fickan dessutom, och då blir ju kvalitén därefter.

Att knäppa bilder i stallet på hästar som hatar att vara med på bild är inte heller så himla kul.. Att lysrören sitter på fel ställen och att jag är jordens sämsta fotograf (förutom mamma då, men det går bevisligen i släkten), gör ju inte saken bättre. Men såhär lyckliga var pållarna idag iaf..
 
Ja Leffe ser ju otroligt motiverad ut.. not, men han gick faktiskt väldigt bra idag. W var sprättig som vanligt, men fick sällskap av Gunilla och Klacken så hon var väl ngt bättre än standarden iaf.

Nu till frågan.. Är det inte roligare Mallan att se en gammal bild än någon av de jag visat nu? ;) I ärlighetens namn så tror jag faktiskt det, alternativet är att du tar din superkamera, dina hästar och ditt pick o pack och flyttar hit - Det är det ju ingen här uppe som hade blivit ledsen över iaf! =D

Lite seriösare saker då, dagens I-landsproblem är avklarat. Imorrn är det skola 12-16.20, har sisådär tre lektioner tror jag, och sedan börjar det roliga.. 18.20 ska jag vara på träning i Timrå, GOOD LUCK liksom! Men det ska nog gå bra.. Jag älskar ju att stressa.
Hare!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHA!!!! jag har tänkt ut en lösning! Du får helt enkelt se till att ta MASSSSSSSSSOR med bilder på helgerna (om du inte jobbar) för då är det ljust ute;) sen har du bra bilder för hela veckan hahaha

2009-02-04 @ 22:40:20
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0