GLÖM INTE BORT ATT DU ÄR VÄRDELÖS

Dålig fantasi om det här med bloggrubrik, men skyller på Måsse som tvingar mig att blogga - Så att hon har nåt att läsa på datakunskapen?! Måsse... PLUGGA gör man på Skvadern ;)
Till nåt helt annat, jag klarar inte personer som ljuger mig rätt upp i ansiktet. Kan var bra att veta. Eller nåt.. Men sanningen kommer alltid fram till slut brukar ju vissa kloka personer säga, och så även denna gång.

Pållarna mår bra, var där en supersnabbis igår och fixade det viktigaste bara, hemma i bra tid för att hinna skriva mitt svenskatal som jag ska ha på måndag.. Men det gick som det gick, nån som frivilligt tar på sig det där över helgen?

Idag blir det en lektion i plugget.. Sen ska jag försöka hinna rida iaf en häst, klippa mig och därefter hem och plugga (?) nån timme innan jag åker till Anna HT som fyller 18 idag! :D Grattis till dig!
Världens bästa Mallan fyller 19 idag också, Grattis! :D

Nu måste jag försöka hinna med bussen till skolan... Igår missade jag visst två bussar, så det kan gå!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: måsse

på skvadern pluggar man inte

2009-02-13 @ 08:59:34
Postat av: Malin

tack världens bästa linn!

2009-02-13 @ 23:49:56
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0