HAHA

Sofie gjorde dagens idag på skolan. Lyckades tack vare detta förgylla min sista lektion, och det tackar vi för. Fast det lyckas hon ju med för det mesta, ekonomilektionerna brukar aldrig sluta speciellt bra faktiskt ^^ .
Jag kuggade ganska kraftigt på ett psykologiprov som jag inte hade en aning om att jag skulle göra idag också, mindre kul, men det ordnar sig!

Hästarna har vilat, var där en snabbis och fixade iordning allt och sådär bara, dom mådde finemang.
Annars har det rullat på idag, började 13.20, slutade 16.20. Handlade med pappa på Ica Maxi och lyckades överleva. Alltså hur kan människor tycka att det är så roligt att handla? För mig är det ett enda stort frågetecken, men eftersom att jag sitter en del i kassan på lillica här på ön så blir jag lika förundrad varje gång när vissa kan komma in 3 gånger på en dag och handla. Har folk inget bättre för sig?

En sak som börjar kännas jävligt jobbig rent ut sagt är alla hästrelaterade olyckor som händer just nu :/ Känns som att både hästar och ryttare blir skadade på löpande band för tillfället.. Man bara går omkring och väntar på att det är ens egen tur.
Igår var det Frida som råkade illa ut.. :( Tjejen, Vi tänker på dig! Hoppas verkligen att det går så bra som möjligt nu..

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: malin

har sagt det förut och säger det igen: år 2009 är ett riktigt otursår!!!

2009-02-26 @ 23:39:13
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0