HATADE KYLA

Finns det inga mellanting eller?! Igår var det perfekt vintertemperatur ute, alltså omkring -3 grader och vindstilla. Idag har det återigen slagit om och blivit KALLT, -10 grader och dessutom är det nån hemsk snålblåst som inte märks av föränn man kommit ut.

Idag har jag haft en hel lektion.. Trodde att vi skulle ha ett grupparbete, men tydligen var det religion så alla mina grejer var hemma. Lika bra det, för hur roligt är det egentligen med religion?! Borde faktiskt vara ett tillvalsämne om man frågar mig..
Slutade 11.30 och var väl hemma vid 12.20 kanske, helt genomfrusen. Har försökt få upp värmen med hjälp av några mackor och ett glas oboy, men det hjälpte föga. Har nyss varit ute och kört igång motorvärmaren i bilen, och passade på att ta på mig lite mer kläder samtidigt.. Så sitter här med tjocktröja + fleece och börjar sakta men säkert känna hur värmen kommer tillbaka... Vilken himla tur liksom!

Massa pladder om allting nu känns det som, men ingen ska kunna klaga på att jag aldrig bloggar, eller hur det nu var.. Ska snart brumma iväg till stallet så att jag hinner fixa där innan hovis kommer, så är man förhoppningsvis klar för att åka hem sedan. Att skritta W i den här kylan känns allt annat än lockande, så risken finns att hon får vara idag. Leffe ska jag nog plåga med några galoppintervaller på rakbanan, tror dock att han själv tycker att det är ganska kul.

Lite bildbom på W kanske såhär på fredagseftermiddag, och jo.. Ni får stå ut! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

VÄRLDENS FINASTE WEPZAN!!!

2009-02-06 @ 23:59:08
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0