LEDIG

Sånna här dagar finns det alldeles för få utav! Förutom att jag har 789275 skoluppgifter att göra och ett jobb att sköta så känns det ganska perfekt. Idag skulle jag egentligen sitta på en buss drygt 8 timmar ToR till huvudstaden för att vara med på en religionsresa, men jag och nga andra smartingar i klassen stannar hemma istället och har lite ledigt. Visst, en av mina skoluppgifter är såklart en uppgift om just detta (nej för helt ledig kan man inte få vara), men det kan jag ta.
Efter att ha sovit sisådär fram till 9 imorse så har jag nu hunnit äta frukost, pratat med lite kompisar och softat runt lite. Min plan att plugga från 10-14 har spruckit för länge sen, jag funderar på att ta 12-bussen till stallet istället. Plugga får jag göra ikväll. 
Båda hästarna ska trimmas idag. Får se om W kan sköta sig eller inte, brukar inte vara nån hit att försöka få henne att koncentrera sig utomhus, men ett försök kan man ju alltid göra. Vem vet, hon kanske också tänker bli vuxen nån gång.
Igår linade jag Leffe en stund och det gick kalas, han är verkligen en pärla den pållen.  
Kanske uppdaterar ikväll, den som lever får se.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0