Måndag

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg måndag har jag haft idag! Skola mellan 08.30-13.30, fick gå lite tidigare från svenskan och det tackar vi för.
Hem och fixade lite innan det blev käk o sådära. Pappa kom hem tidigt idag så jag kunde ta bilen redan vid 17-tiden, superskönt för jag var hemma redan till 20! Red bara W idag, det var så satans kallt så att skritta ut på L kändes inte så lockande.. 
Lille W gick ganska bra, men det var ju mörkt och farligt överallt, så hon var väldans spänd och sprättig - Men det är sånt man får ta! Vi kan alltid skylla på att hon faktiskt är en tävlingshäst eller nåt ;)

Nu ska jag sova, blir inte roligare än såhär idag. Sov gott allihopa, jag är tröttast så det blir nog inga problem för mig idag.. Hoppas jag.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0