MELODIFESTIVALEN

... Nejnej, det blir INGEN melodifestival för min del. Jag dör hellre, nästan i alla fall. Den har nog redan börjat för den delen, lika bra det.
Riktigt skön dag idag! Kanonväder med nån enstaka minusgrad och strålande sol, blåste visserligen lite kallt men det kan jag ta. Helslapp förmiddag bestående av TV och dator innan jag tog mig iväg till stallet vid 13.30-tiden. Red först Wepzan en runda, hade inte tänkt bli borta överdrivet länge men fick för mig att göra vägarna osäkra så red hem förbi oss, upp mot kyrkan och förbi Ingelssons/ner genom S-kurvan på vägen hem.
Haha, och lite illa känns det när bilarna inte bara bromsar och till & med stannar, utan också backar upp ca 30m på andra vägar - För att Wepzan kommer! =P Javisst, hon var lite lätt laddad tokfian. Lika älskvärd som vanligt dock, kändes spänstig o fin. Nästan 1,5 timme var vi ute, superhärligt! Det enda som inte var härligt var mina knän, dom pallar verkligen inte Wepzans studsande :S
Joggade Leffe (Tysken, Donkey, Leif...Kärt barn har många namn!) en runda sen, han var lite laddad och spänd han också, men han håller sig ju på marknivå iaf. Sen att han blir sisådär 185cm istället för sina normala 175 är ju en annan sak. Himla charmig kille de dära.
Imorrn ska han göra tävlingsdebut, ska bli mycket spännande. Något jag verkligen ser fram emot faktiskt, känns som att han alltid gör sitt den hästen.



Efter tävlingsstarten blir de full fart hem, jag börjar jobba 12 så det är inte mycket tid att snurra på. Uppdatering kommer kanske imorrn kväll om jag orkar!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: malin

LYCKA TILL IMORRN!!!!

2009-02-28 @ 20:44:55
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: natts

lycka till :D

2009-02-28 @ 21:49:52
URL: http://nattsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0