MYCKET PÅ KORT TID!

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta början på den här helgen.. Har hunnit med massor känns de som! =D Hade en hel lektion på skolan igår, hann faktiskt med bussen (bra jobbat!), så alla var nöjda och glada.
Hemma strax efter 12, käkade lite och vidare till stallet där jag hann rida W en sväng innan det var dax att åka hem igen. En sväng hos frissan sen innan jag åkte hem nån timme. Mamma var bäst och for iväg och mockade o fixade åt pållarna, vad hade jag gjort utan henne?!

Kvällen tillbringades hos Anna, förfest där innan dom drog ut på krogen. Himla trevligt!! =D En annan hade ju ett jobb som skulle skötas idag, man måste ju ta sitt ansvar ;) Haha..
Inte blev det mkt sömn heller, sisådär 4 timmar lyckades jag nog skrapa ihop sammanlagt.. Bra där! Upp kl 8 med nån fruktansvärt vidrig eftersmak av nån äcklig grogg som jag smakade på igår, blev inte mycket till frukost...
08.40 satt jag iaf i bilen, och innan kl 11 hade jag hunnit rida båda pållarna en sväng, status till mig! Leffeman har ju vilat 3 dagar så han var lite på ladden, haha.. Men skötte sig mkt bra trots allt och kändes fin. Wepzan kändes fin när jag travade av, när hon koncentrerade sig på mig istället för på ALLT annat. Men hon är som hon blev tokfian, och huvudsaken är ju att man är sig själv. Sen har det inte så stor betydelse heller, jag vet att hon gör sitt jobb när det väl kommer till kritan liksom.



Började jobba kl 13, jobbade ända till stängning, inte hemma föränn 21.30... Har gått ganska bra ändå, förutom en stund där när jag trodde mig vara matförgiftad. Så var knappast sanningen, möjligtvis att min hjärna spökade eftersom att jag suttit och knappat miljontals koder i flera timmar i sträck utan att knappt lyfta blickten från kön... Lite paus med varu-uppackning och sen var man som ny igen!

Nu börjar klockan blir mkt.. Redan 01, inte lätt de här inte. Snart väntar helt klart sängen iaf. Imorrn måste jag nog skriva ett tal som vi ska ha på svenskan på måndag.. Försöker hitta nån som gärna gör det åt mig, men verkar svårt av nån anledning. Båda hästarna ska ridas ordentligt också, plus att jag kanske ska försöka sätta mig ner och inte tänka så mycket en stund? Mer än 4 timmars sömn ska jag också fixa är det tänkt.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: malin

man får skylla sig själv när man smakar på äckliga groggar;)

men du, SLIT INTE UT DIG FÖR MYCKET! jag blir ju nästan orolig!

2009-02-15 @ 23:29:11
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0