SJUK

Usch och fy för förkylning och huvudvärk.. Antar att det är mitt något fullspäckade schema som har ställt till det, inte pigg för 5 öre imorse när jag vaknade :/ Sovit knappt 6 timmar inatt, samma igår natt.. Och fredag-lördag 4.. Inte optimalt nån stans, men det är sånt man får ta.
Gårdagen tillbringades mest hemma. Skulle skriva mitt svenskatal, och det gick väl milt uttryckt "sådär".. Men tack vare Mallan så fick jag en början iaf, så nu ska det väl kunna flyta på ganska bra hoppas jag. 
Åkte till klubben och tränade för Gunilla på kvällen med W. Pigg och glad kan man säga! ;) Men HUVUDSAKEN ÄR JU ATT DET ÄR ROLIGT, och det tycker Wepzan utan minsta tvivel =D Känns ruskigt spänstig och fin, jag vill ha tävlingssäsong snart!

Nu ska jag bli frisk. Har inte tid med sånt här! Måste fixa pengar till telen också, kanske får bli en sväng till ica så att det blir gjort, eftersom att det vägrar funka via internet.
Tjingeling!


 

Kommentarer
Postat av: malin

Krya på dig!!!!

2009-02-16 @ 18:50:07
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0