SJUKSTUGAN

Gud vad jag dissar bloggandet hela tiden! Det är ju så att man får skämmas nästan. Jag är fortfarande lite halvdålig, ont i huvudet och sådära, men det är sånt man får ta.
Igår brummade jag med bilen till ica mitt på dan och fyllde på pengar på mobilen, sen körde jag förbi stallet på hemvägen för att kolla läget lite.. Och det är bara att inse, min häst är inte som alla andra. Igår hade hon åter igen tagit sig in i mittenhagen, och där sprang hon fram o tillbaka och lekte med Leffe som står i den nedersta. Varför ska hon in där när hon har sin kompis i översta hagen liksom?! Jag orkade inte flytta tillbaka henne och det gjorde inte Barbro sen heller, och iof.. Har hon tagit sig dit så borde hon kunna ta sig tillbaka! ;) Blir kul o se vart hon står idag.. Utanför hagen kanske?
Red Leffe en sväng på kvällen, hade absolut ingen ork så jobbade igenom honom i skritten bara och den blev riktigt bra stundtals. Han börjar fatta vad sidförande hjälper är nu den lille hästen, ibland tänker han nästan för fort! =P

Idag är det noliamässa med skolan.. Egentligen borde man väl åka dit och kolla runt lite på de olika utbildningarna, men mitt huvud och min något begränsade tid säger att det är bättre att stanna hemma... Måste åka och rida båda hästarna nu på dan iaf, dom ska ju träna för Gaby fredag-lördag så nu måste vi ligga i lite så att vi har nån koll i helgen. Fick nyss reda på att jag ska rida Rohan i ponnygruppen också, så det blir full fart för mig. Kommer sitta till häst 16-20.30 på fredag och 08.30-13 på lördag................................ JAG HAR INTE TID ATT BLI SJUK!

Har fortfarande inte fått nån riktig ordning på mitt tal heller, antar att jag ska göra det imorrn så det måste fixas idag. Mallan, I need your help tonight! Inte helt lätt att koncentrera sig när huvudet dunkar hela tiden, jag orkar bara inte.

Nej nu ska jag gå och knarka lite ipren innan jag åker till stallet. Uppdatering senare!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha W är så charmig:P lika charmig som lilla berit som man var och varannan dag möter traskande på gårdsplanen när man kommer till stallet :P

klart jag hjälper dig. är hemma vid 21:D

2009-02-17 @ 11:50:51
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0