SNÖ

Okej, i Norrland har vi snö på vintern. Men kanske inte såhär mycket?!?! Det har snöat oavbrutet sen i fredags, och vi har nog minst 6-7dm snö nu! Dessutom verkar det inte ge med sig än på ett tag, inte så himla mysigt kanske!
Dagen har spenderats inomhus, för det mesta framför den här dumburken. Har försökt göra lite på mitt PA, och det går väl sådär kan vi väl säga ;) Men det går förhoppningsvis framåt iaf, och det är ju huvudsaken.
Spelat lite guitar hero med min käre lillebror också, helt talanglös på de där, men kul är det iaf!

Hade tänkt åka in till klubben ikväll och trimmat Leffe lite, men vi vågar oss nog inte ut på nga sådana äventyr i det här väglaget, så jag får ge mig ut i snöstormen och rida istället.. Eller så får dom vila idag, har inte riktigt hunnit bestämma mig ännu, men det är helt klart mycket lockande att hålla sig inomhus idag.
På återseende, eller nåt! =D

Kommentarer
Postat av: Anna

De har ju slutat snöa nu efter mycket om och men!

2009-02-08 @ 16:23:59
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0