TRÄNING =D

Efter nga timmar i plugget var det dax för Ws första träning efter vintervilan! Timrå var destinationen och Nina var tränaren, himla trevligt! (Shit vad jag fick till det där alltså! ;P)
W var superduktig, kändes riktigt fin på backen och det är ju roligt att hoppa.. Haha, hon kommer nog på det där om hon får hoppa nga gånger till. Behöver inte säga så mycket mer tror jag, bästbästbäst! <3


Imorrn är det kort skoldag, sen blir det stall.. W ska skos och så ska jag rida båda pållarna en sväng. Sen ska jag ha FREDAG-kväll, inget jobb.. Inget partaj heller iof, men det ska bli sjukt skönt att bara ta det lugnt..=)
Hare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att ni är på G i hoppningen igen också!:)

Men du var fan snabb ut ur ridhuset igår, jag såg bara Eva! Hälsade hon hej till dig? :P

2009-02-06 @ 09:30:29
Postat av: måsse

men håppis, inget party?????? :o

2009-02-06 @ 09:42:16
Postat av: Alix

Ja, jag tror fasen de! :P Men hon är ju helt fantastisk. Det är det många som tycker Linn! :) Man lägger liksom märke till henne på en gång :D Jag hann se litegrann igår! Visst är hon lite mörkare nu när hon är klippt? Fått för mig att hon är ljusare på sommaren? :-S

2009-02-06 @ 09:49:38
URL: http://purpleshoee.blogg.se/
Postat av: Malin

gud vad härligt att hoppa W igen eller?:p

2009-02-06 @ 13:38:30
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0