Vilken kyla..

Alltså ni som bor söderut ska bara veta vilken långdragen vinterkyla vi har här nu! Har varit runt -15 grader flera dagar nu, men visst.. Det går - kläder efter väder liksom. Inte så himla lätt alla gånger, men man ska inte klaga.
Annars händer inget speciellt på dagarna, igår var det först skola där vi hade en himla intressant (not!) föreläsning om klamydia, det var tydligen världens klamydiadag eller nåt sånt. Och nog behöver vi 19-åringar ta kondomkörkort? Öhh, nej vi klarar oss ganska bra ändå faktiskt, man kan ju tro att dom tror det är 14-åringar som går på skolan. Nu var det visserligen frivilligt, men ändå.....................

Kvällen tillbringades på stallet, pållarna mår bara fint och är pigga o glada. Joggade Leffe en runda i kylan och han kändes riktigt fin.

Idag har jag två lektioner.. Den första är snart klar och den andra börjar typ 13.25 tror jag, så det blir långlunch. Sen ska jag hem och ikväll blir det stallet igen, ska försöka rida båda pållarna en sväng har jag tänkt.
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0