Bättre sent än aldrig..

Börjar väl gå sådär med den här bloggen kanske? Lyckades inte rapportera igår trots att jag haft den i mindre än en vecka. Bra där..
Gårdagen tillbringades dels hemma och dels i stallet/ på färsta. Hade förresten en lektion också mellan 10.10-11.30, men det kändes väl ganska lindrigt ändå.
Var på färsta på kvällen med Leffe, han fick hoppa lite vilket han gjorde riktigt bra, så det var roligt!

Idag hade jag ingen lektion! Fick ändå kliva upp rätt tidigt för att åka in till stan och göra några ärenden. Var uppe på Equeen också, dom har rea nu, men köpte ingenting. Fick klart för mig att jag ska jobba på lördag också.. Det är ju najs med lite money i plånboken!
Hem och vidare till stallet, skrittade ut Leffe en sväng. Han var piggelin.. Och visste ni att islänningar är köttätande monster?! Vi hamnade dels i en snöhög och sen uppfann han en egen gångart.. Haha kul typ de där!
Wepzan har varit med till färsta idag, -15 grader ute så kallt som attan.. Ännu kallare är det uppe i tältet, så lite smått frusen var man! W var pigg o glad iaf, brallade på lite men hon känns riktigt, riktigt fin!

Imorrn har jag en lektion mellan 12.30-14... Segt som attan men sånt man får ta! Sen ska jag dessutom vara på ica mellan 17-21, så blir inget stall för mig imorrn.. Mamma har lovat att ta hand om pållarna, taaaack!
Hare!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja du är allt lite lat:P men jag gillar dig ändå:D

2009-01-17 @ 00:00:13
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0