Dags att börja blogga!

Alltså det här med att blogga är ju väldigt inne.. Och givetvis tyckte min kära vän Mallan att även jag borde syssla med detta tidskrävande skrivande. Men visst, hon designar en snygg blogg åt mig och jag skriver för glatta livet, bra överenskommelse eller?!

För övrigt så lär den mest handla om min vardag. Annars så ska man ju ha en sån där fin nisch på sin blogg, och alla nischar är bra - utom dom dåliga. Och vilka är då dåliga? Joo.. Dom som inte får några läsare! Därför blir min nisch att inte ha nån nisch, okej?
Det kommer alltså att vara hästar, hästar, hästar.. Lite skola och även jobb, och sen lite mer hästar. Sorry, men det är faktiskt min vardag!

Men ni får ha en trevlig helg gott folk, själv så ska jag väl blogga antar jag. Kanske hinner med lite annat också, har nämligen en hög med skolarbete + två hästar som ska motioneras.. Så det gäller att ligga i. (Och glöm inte att kommentera lite här, så att inte bloggen dör ut innan den kommit igång!)

Hare!


Kommentarer
Postat av: Malinin

Jag inte bara tycker, jag kräver att du ska hålla den här bloggen vid liv!:D

2009-01-09 @ 23:31:41
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0