Gårdagen

Blev aldrig bloggat igår, men jag måste ju informera er om vad som hände i mitt så otroligt spännande (?) liv.. Vårshowen var bra, att det alltid ska väljas låtar som man aldrig har hört tråkar dock ut det hela lite.. Men alla är duktiga och nog bjuder dom på show alltid.
Satt hemma och degade nästan hela eftermiddan sen, riktigt skönt att inte ha massor hängande över sig för en gångs skull.. Visst har jag mycket som jag borde göra, det har jag verkligen - Men inget som inte klarar sig några dagar till, när det ändå klarat sig såpass länge...

På kvällen var det dax för W att få skutta igen! 14 veckor är lång tid, ni kan fråga både mig och W.. Att jag hoppat Leffe under tiden är en helt annan grej, dom är så olika att rida som två hästar kan vara tror jag. Skräckblandad förtjusning i början från Ws sida tror jag.. Man kan ju inte tro att hon gått final i BT iaf ;) Jätteskutt över en bom på marken och nåt liknande på dom enorma 50cm-hinderna, men livet leker iaf för henne igen, hon såg så nöjd ut efteråt!

Idag har jag bara en lektion.. 15-16.20, är sjukt sugen på att stanna hemma, men tror att jag ska vara duktig och åka dit faktiskt. Borde göra det, har lite väl mycket frånvaro just nu. Men det är sånt man får ta, och som min kära vän Mallan informerade mig om igårkväll, så måste man faktiskt prioritera.. Haha, tror inte att lärarna hade gillat våran prioritering kanske - Men då är ju ändå huvudsaken att man är sig själv! Så i slutändan så har vi ändå alltid rätt.
Ikväll kommer Camilla och klipper pållarna också, Leffe svettas jättemycket så det är verkligen behövligt, W har väl inte så mycket päls att ta bort men det är helt klart väldigt behändigt att ha dem klippta, plus att hon svettas så mycket sen när hon börjar tränas ordentligt igen.

Nu ska jag kila, det blir kanske update toniiiiiiight!
Hare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, W är sååå charmig;)

2009-01-29 @ 18:15:42
Postat av: Elina

Liiiiinn, tänk om Mossan nånsin får skutta igen! Då kan man snacka om lång tid ;)Och Wepzan kommer isf verka som ett litet lamm om jag känner lilla Mo rätt! :D

2009-01-31 @ 00:27:03
URL: http://elinaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0