Helt vanlig lördag i ett helt vanligt liv.. Eller nåt.

Jag kan lova att jag var trött imorse när klockan ringde! Började jobba 9, lunchade 13 och jobbade sedan vidare fram till 18 när jag slutligen fick gå hem. Allt har gått bra idag iaf, jag börjar väl så att säga komma in i rutinerna nu.
Hem och fick mig lite mat innan jag tog bilen och for till stallet. Mamma hade mockat o fixat allt, så det var bara för mig att linda Ws ben och sen rida L.
Han var pigg och glad kan man säga, lille Leffe! =P Red bara en kort runda på typ 30min, travade ganska mycket och han kändes riktigt fin på slutet när han kunde koppla av lite.

Nu sitter jag här och degar.. Nästa helg är jag iaf ledig, så får man väl se till att hitta på nåt.
Imorrn är det Björneträning! =D Har ju varit idag också, men eftersom att jag jobbade hela dan så nöjer vi oss med imorgon, Leffe är nog ganska nöjd ändå har jag en svag känsla av.
Hare fint!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas träningen går bra:D jag förväntar mig film!!!!

2009-01-31 @ 23:34:05
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0