Hopp i galoppen!

Imorse var jag duktig och ställde (först) klockan på 09.00... Ställde först om den till 9.30, men när jag fortfarande var lika trött så stängde jag av eländet istället och klev upp framåt 11-tiden.
Lite data först innan jag åkte till stallet vid 13.30-tiden. Mockade åt pållarna och sen red jag Leffe en sväng. Han fick jogga omkring lite bortanför Johanssons och även på deras travbana nga varv. Han kändes riktigt fin, som han för det mesta gör! Myshäst!

Hem några timmar sen och snokade runt lite, försökte mig även på att plugga lite men det går åt helvete. Faktiskt sämre än vanligt, inte bra alls. Har både Internationella Relationer och NK B som jag måste fixa denna vecka, inga små uppgifter heller direkt... Dessutom är det verkligen dax att ta tag i körkortsteorin, annars kommer det gå åt helvete vill jag lova.

Tillbaka till stallet efter maten! Idag fick Wepzan följa med till färsta för första gången efter vilan, jösses vad hon såg mallig ut när hon insåg vem som skulle få åka iväg idag!
Hon kändes kalasfin, fick gå 3s 5minuters-intervaller i trav och 3st 3minuters-intervaller i galopp. Det tar tid med dessa intervaller.. All skritt emellan skulle ju kunna göra vem som helst stortokig. Och visst känns det att hon inte är trimmad på evigheter, men man kan inte heller tro att det är 12 veckor sedan! Några fina bocksprång lyckades hon också bjuda på, men huvudsaken är ju att man har roligt..!
Mallan säger att det ska finnas bilder i bloggen.. Har inga nya att bjuda på, men en bild på bästa W från Flyinge kan ni får se!

Imorrn är det skola igen.. Jag hatar verkligen skolan. Men om man lyckas övertyga sig själv om att man gillar det så känns eländet faktiskt mycket enklare. Imorrn börjar jag 08.30 och slutar vid 15-tiden, mycket mysigt. Not! Men sånt är livet, det är bara att bita ihop.
Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: Malinin

ojojoj snacka om att pluggandet måste ha gått sjukt dåligt om det gick sämre än vanligt hahahahaha:P

2009-01-11 @ 23:02:39
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: måssé

piska veppsih från mig

2009-01-12 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0