Jobb...

Farmor är lite rädd för att jag kommer stressa ihjäl mig, själv tror jag inte risken är speciellt stor - Men visst är det fullt upp just nu, och jag hinner inte alls med allt som jag borde och skulle vilja göra!
Jag har överlevt jobbandet i helgen. Trivs riktigt bra, men det är svårt med alla koder och allt som ska kommas ihåg.. Efter nån timme i kassan så är hjärnan fullproppad och ögonen går nästan i kors. Men jag lever, och eftersom att alla andra kan lära sig så måste jag ju också kunna lära mig så småningom! =)

Hästarna ligger fortfarande lite i lä.. Inte för att dom dör av det, men nog fick jag nga arga donkey-blickar idag av Leffe.. Mamma och Anette har fixat stallet idag och igår (Barbro bortrest  och jag jobbat). W känns kanonfin i benet som var lite varmt för nga dagar sedan, så hon ska fortsätta sin igångridning imorrn. 
Både L och W var sjukt laddade imorse när vi släppte ut dom innan jobbet, for runt som tokas i hagen och hade verkligen ingen ro att äta nåt morgonhö.. 

.. Med det menar jag typ att hästarna kommer vara laddade som tusan imorrn, så ni kan ju hålla tummar och tår för att jag överlever med alla kroppsdelar i behåll. Förutom stallet så kommer morgondagen bestå av plugg. NK-provet är knappt påbörjat och dessutom kom jag nyss på att jag har en bok på 200 sidor som ska vara utläst på måndag.. Lyckat!

Ha det bra gott folk! 

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG VILL OCKSÅ HA JOBB!!!!!

2009-01-25 @ 20:50:20
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0