Klippta o fina!

Nu är båda pållarna nyklippta och snygga! Leffe har visserligen pälsen kvar på hela huvudet, så han ser lite småcharmig ut, men annars är han himla stilig! Blev superljus denna gång, måste ta ett kort nån dag så att ni får se. Snäll är han också, en riktig cooling. Står aldrig så stilla på gången som när han blir klippt.. Rolig häst de där!
Wepzan skötte sig också bra, hon är nöjd sålänge hon slipper ha bomull i öronen.. Och sålänge det inte tar för lång tid, vilket innebär att sista kvarten är hon ganska otålig och jobbig, ffa när man har sparat huvudet till sist - Det går upp o ner hela tiden..
Snygga blev dom iaf, känns så jäkla skönt att bli av med den där pälsen nu. Me like klippta hästar!

Blev ingen ridning, klockan var halv 9 när vi var klara, och då var jag ganska sugen på att börja söka mig hemåt.
Imorrn ska jag tydligen upp tidigt för att gå ut med hunden.. Det innebär dock att jag kommer ha en bil när jag kommer hem från skolan strax efter 12. Blir direkt till stallet då, ska rida förhoppningsvis båda hästarna om jag hinner.. Sen börjar jag jobba 17, så det är full fart vill jag lova.

Nu ska jag fortsätta att bråka med den übersega datorn.. Hare!

Kommentarer
Postat av: moses

vepsie hade ju ingen päls..... :( :(

2009-01-30 @ 12:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0