Måndag i efterskott..

Ja det ni! Nåt nytt alltid. Men jag glömde visst att blogga igår, så tar igen lite nu!
Blev en väldigt kort skoldag igår, slutade redan 11 vilket verkligen var en positiv överaskning. Hem och pluggade faktiskt lite, lyckades skriva ihop drygt en halv sida av mitt Internationella Relationer-hemprov, så nu måste jag bara skriva 1,5 sida till...
Red Wepzan en sväng på kvällen, vårt fina underlag med packad och dessutom preparerad snö är som bortblåst, nu har vi haft plusgrader och dessutom blåst på det.. Så det mesta är is.
Blev alltså en väldigt lugn runda med mest skritt, travade nåt varv på lägdan vid stallet bara för att checka av den inför idag. Den kändes helt okej, suger nog en del så blir mysig styrketräning där idag.

Idag blev jag kvar hemma. Har ingen lektion föränn 12.30, men mamma är bortrest och vet inte när hon kommer hem - och hovis ska komma och sko Leffe i eftermiddag. Så det var ingen idé att åka in, jag hade i princip bara hunnit vända.
Så nu ska jag försöka göra klart hemprovet som jag surrade om förut, + en massa körkortsteori. Får ta bussen till stallet vid 14-tiden, så hinner jag rida Leffe innan hovis kommer också.. Så är han förhoppningsvis lugn sen!
Även Wepzan ska få gå lite på lägdan, men det blir bara korta intervaller på henne som inte är helt igång ännu.

Skriver mer ikväll! Så ni får ha det så bra till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0