Massa jobb

Orkade faktiskt inte blogga igår. Var sjuuuukt trött när jag kom hem från ica, det är mycket man ska kunna kan jag lova. Men jag lär mig nog, kan alla andra så kan väl jag också?!
Var hemma strax innan 22, orkade inte med mycket då så nån studentfest blev det inte, hade varit kul om man kunnat hänga med allt folk, men ibland får man avstå helt enkelt.

Idag har jag jobbat mellan 10-15 på Equeen. Mycket folk har det varit hela dan, hann inte ens äta (och har fortfarande inte gjort..), så jag är äckligt hungrig kan jag lova! En macka och en vaniljmunk är inget jag rekommenderar som föda för en hel dag...
Mamma hämtade, skulle egentligen ha åkt ut till SRK på lite tacobuffé och ett litet möte om sponsring (med Carro/Equeen), men mamma hann inte och sådära, så drog iväg hemåt istället.
Lyxade förresten till det idag och shoppade loss på rean.. Tyckte absolut att jag är värd det nu, när man vet att det kommer ramla in lite stålar med jämna mellanrum. Det blev en übersnygg KL-väst, en softshell-jacka (Jacson) och även ett Anna Scarpati schabrak.. Mums liksom. Men det var 40% på kläderna och 30% på schabraket, så kom hyffsat "lindrigt" undan ändå.
Hem o bytte om och sen direkt vidare till stallet. Blev ingen ridning alls idag heller, Leffe har vilat 3 dagar nu så han lär vara på hugget imorrn.. Snabb som attan var jag iaf med allt, hade bra hjälp av mamma också :)

Kvällen kommer tillbringas hemma... Är dels sjukt trött, och har dels sjukt, sjukt mycket att göra.. Har hamnat i det där äckliga träsket nu igen där man inte orkar med nånting. Inte så bra!
Nu ska jag kila vidare.. Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som du haft full fart:S

2009-01-17 @ 22:19:26
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0