Ny vecka!

Tänk vad tiden går fort.. Det är både roligt och jobbigt, hade den gått lite långsammare så hade man ju hunnit med så mycket mer!
Idag har jag haft hela två lektioner på skolan.. Först NK där vi inte gjorde nånting vettigt alls. Hade lika gärna kunnat få strunta i den lektionen faktiskt, men jaja. Sen långlunch och efter det svenska där vi hade bokdiskussion som gick bättre än förväntat. Skönt att ha det avklarat, tillräckligt mycket att göra ändå känns det som.

Slutade vid 13-tiden, gick en sväng på stan med Erica innan vi tog bussen hem till ön. Hemma strax efter 14, blev lite letande efter fakta om Likud-partiet, hittade inget vettigt då och har inte gjort det nu heller.. Känns inte jättebra kan jag säga! Imorrn är det seminarium på eländet, och jag har alltså noll och ingen fakta...
Mamma är bortrest så vi hade en ledig bil hemma, så jag for till stallet vid 16-tiden. Kul att köra bil måste jag säga, och JA.. Jag förstår nu varför man inte klarar sig utan bil. Tyvärr kommer jag ju ändå inte ha nån bil dagtid efter skolan, men kvällstid ska det väl finns en som jag kan låna för det mesta..=)
Fixade klart stallet och sen red jag båda pållarna. Har testat Leffe ute i trafiken idag för första gången faktiskt, och det gick bra. Vi mötte visserligen inget annat än nån enstaka bil men det kan ju räcka. Han var annars väldigt pigg och spänd, men slappnade av lite när jag travade nga varv på Johanssons travbana och då är han ju bara såååå nice!
Sen red jag W, hon var också piggelin, sveriges töntigaste häst eller?! Förmodligen Sveriges roligaste också.. Idag har hon nämligen tagit sig in i mittenhagen, och stog glatt o pratade med killarna som går i den nedersta när jag kom. Tydligen hade hon stått där vid lunchen också, med Barbro hade flyttat upp henne och sedan har hon alltså tagit sig in igen. Ingen vet hur det gått till, men om jag känner W rätt så är det lika bra att låta henne göra precis som hon vill...
Annars så for hon och slängde lite överallt, allt är ju livsfarligt när man heter W, just nu är det ffa alla snödrivor som minst måste vara köttätande, kanske värre än så till och med.

Imorrn är det skooooola igen, jobbigt men sant. Sen får jag se om hästarna ska klippas eller om jag rider dem, har inte hört nåt från Camilla än så vi får se hur hennes planering ser ut!
Hare 

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, jag sa ju att man blir beroende av bilen:P



hahah typsiskt sötisW att flörta med killarna;)

2009-01-26 @ 21:58:36
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror Calle o Q måste ta ett snack med W... snödrivor är till för att hoppas över.

2009-01-27 @ 09:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0