Pluggissöndag

Shit vilken tråkig söndag det har varit idag! Visserligen måste söndagen vara veckans sämsta dag, jag menar man sitter bara och tänker på att det är måndag snart, men nånting roligt skulle man väl kunna få göra nån gång kanske?!
Dagen har spenderats framför datorn och ett fantastiskt roligt NK B-prov som ska lämnas in imorgon. Jag hade bara precis börjat, så det tog sina timmar att få eländet klart. Att det sedan var så att vi fick hem provet redan före jul behöver väl inte nämnas? Jag har som sagt ingen vidare bra självdiciplin, men det brukar kunna bli bra ändå.
Provet är fortfarande inte 100% klart, men jag har ju nästan 12 timmar till på mig! =D Höhö.

Åkte till stallet vid 16.30-tiden. Plockade in pållarna och fixade allt i stallet innan jag gjorde iordning Leffe och red han en runda. Han har ju vilat i 4 dagar så jag visste väl vad som skulle komma, men det är självförvållat så jag har bara mig själv att skylla ;) Två dagar ridning till eller nåt sånt och sen är han kanon igen!
Sen var det Ws tur.. Även hon har vilat lite, 2 dagar helt och 2 dagar skritt innan dess... Red henne på gummipelhamet idag vilket jag inte gjort sedan i höstas. Det funkar verkligen kanon - De stunderna hon glömmer att hon inte har sådär himla mycket att säga till om vill säga. När hon plötsligt kommer på det så blir hon inte glad! Antingen springer man jättefort eller så springer man inte alls, så stundtals studsade vi mer uppåt än framåt.. Haha, men jag gillar henne ändå tokfian. =)

Imorrn är det skola igen.. Tråk! Men jag överlever nog det också. Dock bokdiskussion som jag inte är speciellt förberedd för om jag säger det så, kan sluta precis hur som helst... Men allt ordnar sig, det gäller bara att man är sig själv =D
Hare fint gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0