Puuuh!

Trots att jag varit hemma idag så har det varit full fart! Skrev klart mitt hemprov i  Internationella Relationer på förmiddan, kände mig mycket nöjd sen kan jag lova.. Har ju bara gruvat mig i tre veckor för att börja, och nu var det klart efter "bara" några timmars skrivande. (Fördelat på nga dagar iof..)
Sen hann jag bara fika lite och dega en snabbis innan det var dax att bege sig till bussen. Mockade åt båda pållarna först, gick riktigt fort idag så allt kändes ju askalas liksom! Skulle sen rida Leffe innan hovis kom, han skötte sig bra på stallgången, börjar verkligen coola ner nu och är inte alls lika stressad när han är inne på dagtid vilket är jätteskönt. Hann skritta iväg och känna lite på lägdan, vilket tyvärr var en katastrof idag mot gårdagens ganska fina underlag, lite kallare idag (0-2 plusgrader), så det var skare på snön = Katastrof. Upp på vägen igen och tro inte att han trampat loss en sko som lossnade ganska omgående. Det var alltså bara att kasta sig av och plocka upp skon och sedan leda hem Leffe som gled fram som Bambi på hal is...

Hovis skickade ett sms och sa att han blev en halvtimme sen precis när jag kommit in med Leffe, så jag passade på att skritta Wepzan en runda medan jag väntade. Fick sällskap av Barbro och Marion, alltid trevligt med lite sällskap när man oftast rider ut själv.
Wepzan
Hann precis tillbaka och göra klar W innan Jon kom, Leffe skötte sig jättebra idag och fick ett plus i kanten, han är verkligen helcharmig! Står och ser allmänt mallig ut på gången, jag måste fixa ett kort nån dag så att ni får se.

Imorrn blir det skola igen, troligtvist har jag bara en lektion, och slutar isf redan 11.30, inte alls fel med tanke på hur mkt jag har att göra.. Full fart!!
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha du verkar ha haft lika fullt upp som jag idag:P men usch vad trist att underlaget är så tråkigt:P här hemma har vi precis lagom mjuka grusvägar och ridbanan är perfekt att rida på just nu, hihi

2009-01-13 @ 21:19:46
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0