Vad ska vi skriva om idag då?

Alltså det är inte helt lätt att hitta på nåt skoj o skriva om! Det blir ju samma visa varje dag.. Skola/stall/jobb eller nåt liknande.
Idag har jag iaf haft körlektion på morgonen, gick väl sådär. Inte så bra kanske med tanke på att jag borde vara ett "proffs" snart, men för all del - Jag lär mig säkert förr eller senare!

Hade två lektioner sen, NK och Svenska. Har ett svenskaprov på onsdag som inte känns sådär himla skoj kan jag lova, realism & naturalism, kan det bli mycket värre?!
Stallet en sväng på kvällen, skrittade W en sväng och sen joggade jag Leffe en runda också. Båda kändes fina, men W hatar när det blåser o jävlas på henne, så snöstorm är inte hennes favvo.. Leffe däremot är inte så finkänslig ;)

Imorrn är det Gabyträning! :D Tyvärr kan ju inte W vara med, men jag ska först få äran att rida en ponny som jag hoppat nga gånger i höstas, och sen ska Leffe få vara med och träna! Ska bli superskoj, ny rapport kommer efter träningen!
Ha det bra sålänge! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

man behöver inte alltid skriva vad man gjort under dagen...ta upp funderingar, åsikter osv...det är roligt:)

2009-01-20 @ 22:34:09
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0