NYSTART!

Dax att starta upp den här lille bloggen igen kanske?! Vi får väl se hur länge det håller i sig, men förhoppningsvis orkar jag ett tag iaf...=)
Kort update från senaste tiden kan vi väl sammanfatta med: Mycket jobb, glad Linn, deppig Linn, glad Linn, deppig Linn... Ja det har gått i vågor helt enkelt, men sånt e livet och det är väl bara att acceptera verkar det som! Om man bara kunde sluta fundera över allt deppigt och istället tänka på det roliga så hade ju livet blivit så himla mycket enklare!

Förra veckan jobbade jag drygt 35 timmar, den här veckan drygt 33 timmar.. Det tar på dygnets timmar vill jag lova! Men den 25e blir allt kul, så nog tusan äre värt det alla gånger =)
Var nere i falsterbo nga dagar. Hann se lite fina unghästar samt ha lite skoj med en del partajande som följd.. =) Mycket trevligt med mycket trevligt folk måste jag säga, det blir nog kanoners i höst de här!

På hästsidan går det väl rätt så fint. Wepzan tävlade på Näsets nationella tävlingar förra helgen och gjorde det bra. Fick starta i avd A hela helgen, vilket vi iof inte hade så mycket för eftersom att vi hade ner nån bom i varje klass. Hon kändes dock ganska fin "efter omständigheterna" (inte helt igång efter vilan) förutom i andra klassen på lördagen, men det får jag ta på mig själv och lägga på orutinskontot för W - Hon fixar inte riktigt att gå två klasser på samma dag ännu.. Men nån gång måste ju även hon vänja sig.

Leffe är troligen såld och ska besiktas. Han åker ifrån mig på måndag vilket känns lite trist.. Det är en jättetrevlig häst som har gjort en fantastisk utveckling under de knappa 9 månader han har varit hos mig. Blir spännande att följa honom i framtiden, även om det blir från sidan.

Om ganska exakt två veckor går flyttlasset för mig och W ner till Skåne och Flyinge! Känns otroligt inspirerande att åka ner dit, hoppas på att det blir ett så roligt år som jag tror. Jag och Anna har planerat planer in i minsta detalj, så det ser lovande ut ;) Haha.... Vissa planer är dock med genomtänkta och seriösa än andra, men huvudsaken är väl att man har roligt! (A)
Nästa tävling blir 21-23 augusti nere i Flyinge, då har dom nationella tävlingar på anläggningen, ska bli superroligt! Tanken är att W ska debutera 135 på den tävlingen, hoppas bara att hon tar resan bra så att inte den ställer till det.

NU ska jag snart sova, blev ett lång inlägg.. Finns ju hur mycket som helst att skriva om. Nya tag imorrn! =)
Natti!

Kommentarer
Postat av: måsse

snart lämnar du mig...!!!!!!! :'( vi har ju massor att göra innan du åker, typ en roadtrip till gumman! :'D

2009-08-01 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0