1 DAG KVAR!!!

Till STUDEEEEEEEEENTEN!!! Sjukt, overkligt, ofattbart. Snart är det dagen D, känns väldans nice! Igår så var det lunch med klassen och lite förberedelser inför torsdag, det kommer bli tomt när allt är slut, usch usch usch! :(

Annars har det varit lugnt sen sist. L fick nya dojjor idag, red honom en liten runda sen och det gick bra. Därefter blev det hoppning med Okke på färsta, kändes finemang! Avslutade dagen med att hoppa W också på färsta, och även hon gick kalas, åtmonstone när hon hade taggat ner lite.. =)
Dagens prestation var mina 6km på cykel till stallet.. Alltså allvarligt, jag har inte cyklat på flera år!! Galet jobbigt var det, inte kul! =P Men jag överlevde, och ska sanningen fram så var det nog välbehövligt.

Ha ett fint liv, det ska jag ha! Pepp inför torsdag, jajjamensan! :D


Kommentarer
Postat av: måsse

ska du ut och röja på torsdag eller? lokalfest i nacksta ellerrrr????? PEPP!

2009-06-10 @ 00:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0