EN TRIPP TILL BORENSBERG...

..Och såklart världens bästa Mallan! :D
Åkte ner i måndags, var väl framme runt 15-tiden. Från o med den minuten fram tills 13.03 i fredags när jag tog tåget hemåt igen har det varit full rulle! Vi har haft galet roligt som alltid. Flängt runt o kollat på lite hästar, bl.a. två vändor ner till Victoria Almgren i Värnamo =)  Sen har vi hängt en eftermiddag på Jakobslund med världens bästa Kristin också, sjukt nice! =D Fick ta nga varv på bjässen Goofy också, han är drygt 180cm hög.. Men shit vilken känsla han gav!!

Hem åkte jag som sagt i fredags.. Alldeles för tidigt om man frågar mig. Men plikterna här hemma kallade, tråkigt men sant. Saknar er där nere, ni är guld värda <3
Idag har jag jobbat o slitit. Eller... Imorse var jag upp kl 8 för att åka till stallet. Duktigt värre. Red W en sväng o hon var galet pigg. Sen tömkörde jag L en kortis också och var riktigt fin. Tyvärr så har han tappat en sko sen under dagen så nu får han väl vila nga dagar igen innan hovis kommer..... 

Började jobba kl 13, sen har det varit full rulle till 21.15. Mycket folk har de varit, ganska nice för då går tiden fort =) Men å andra sidan så är jag sjukt trött nu.. Inte lika kul. Allmänt seg o depp, hatar det men that´s life. Imorgon är en ny dag, förhoppningsvis med en Linn på bättre humör =)

Nu är det bedtime! Natti =)

Kommentarer
Postat av: malin

ja shit vad kul vi haft!!!!!! och full fart hela tiden! saknar dig redan massor men snart kommer jag upp och våldgästar dig:D

2009-06-07 @ 23:52:16
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0