DET ÄR ETT GANSKA SÅ BRA LIV TROTS ALLT

För det finns ju alltid dom som har det värre! Jag ska inte klaga, visserligen alltid för mycket att göra, men det är ju ganska så självvalt förutom skolan då.
Red båda hästarna själv igårkväll då jag och Feffe inte riktigt fick ihop planeringen, men det är sånt som händer. Wepzan fick rasta sig lite i paddocken, hopplös den där hästen.. Men söt är hon ändå, och hoppa kan hon - Det räcker alldeles utmärkt för mig. Försökte mig på att jobba henne lite i skritten iaf, men de slutade med att hon stog och hoppade rakt upp o ner för att hon blev såååååå frustrerad.. Stackars häst säger jag bara. ;) Vi tar de där inom 4 väggar nån annan dag.
Joggade Leffe en stund i paddocken också, han gick riktigt bra på slutet när han hade fått hitta sin kropp lite igen.

Imorse tog jag sovmorgon, som så sällan annars liksom. Har inga lektioner idag, så det var faktiskt tillåtet. Klev upp framåt halv 10 och en kvart senare satt jag i bilen på väg till stallet. Har fixat klart där nu, ikväll är det träning med L så skönt att ha allt annat klart.. Plockade av hästarna täckena en halvtimme i finvädret också, superskönt för dom! Båda njöt i fulla drag! =)




Sådär ja, nu laddar vi inför Ninaträning ikväll med L!

Kommentarer
Postat av: måsse

leif <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-19 @ 12:36:19
Postat av: malin

woohooo!!!!! bilder:D:D:D

2009-03-19 @ 20:17:43
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Såå mysigt =) Å roligt med nya bilder =) <3

2009-03-19 @ 21:30:59
URL: http://sofiaklint89.blogspot.com
Postat av: björne

nu är det minsann dags för en ny uppdatering tycker jag :D

2009-04-01 @ 17:34:38
URL: http://klark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0