DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN HAR TÄNKT SIG

Missade bussen imorse. Börjar tro att dom där bussarna vill mig ont, har fasen inte missat så här många bussar i hela mitt liv, som jag har gjort sedan i julas. Skulle ta 10-bussen idag men hade väl sisådär 100m kvar när den åkte förbi ute på storvägen. Jippi.
Kul att jag har en jävla massa att plugga, så helt sysslolös kommer jag inte vara.. Har lite sällskap av hunden också.. Haha, hon ser inte klok ut.


Red Wepzan en sväng i paddocken igår. Och jag säger bara det, hon är inte frisk nån stans den hästen.. Tokhäst, tur att vi gillar henne för den hon är. ;)
Speciellt seriöst blev det ju inte med tanke på att vi var utomhus, ska sanningen fram så blev jag ännu en gång påminnd om varför jag inte brukar trimma henne utomhus..Har testat 3 gånger nu sen i höstas och det är helt klart ingen idé.
På onsdag får hon nog följa med till klubben iaf, så kan det bli nåt vettigt av det hela. :)
Idag får W vila, så kan jag rida henne imorrn och på torsdag sen.. Ska rida L ikväll, blir nog lite trimning i paddocken tror jag, den är riktigt fin nu så lika bra att passa på.

Nu ska jag återgå till lite ekonomi och annat roligt skolarbete. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0