DET NÄRMAR SIG....

..Wepzans årsdebut! Imorrn smäller det så att säga, kul att det drar igång igen! Regionala hemmatävlingar den här helgen, W är anmäld till 110, 120, 120 - En klass per dag.
Igår var vi inne och trimmade lite på klubben, hoppkväll i tältet på färsta och det var ett himla hålligång där uppe! Roligt att så många tar till vara på den där kvällen så att den får vara kvar. Sj hoppade jag nästan ingenting utan vi höll oss på backen, förutom nga gånger över ett litet kryss med hjälpbom före o efter. Och hör o häpna, men W var riktigt lugn! Kändes riktigt fin mellan varven, roligt roligt det också.

Idag blir det långdag i skolan. Börjar 10.30 och slutar 16.20... Segt, framförallt eftersom att vi dessutom har prov sista lektionen. Inget halleluja moment direkt. Men jag har fått lite experthjälp med den där ekonomin, så det känns ändå helt okej.
Sen måste jag till stallet och rida, helst båda pållarna.. Vet dock inte hur det ska gå till, har en del grejer att fixa inför morgondagen också. Bra planerat, not!
Nu ska jag snart kila, går inte för sig att missa bussen idag.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: malin

woohoo! det kommer gå kanon i helgen, jag är heelt övertygad:D

2009-03-12 @ 22:30:40
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0