FULL FART

..Kanonkul! Eller nåt, jag är trött som aldrig förr. Ska det inte vara tvärt om när det är lov eller?
Leffes tävlingsdebut gick kalas! Han skötte sig strålande och skuttade runt den enorma höjden av 90cm felfritt. Framöver får han gå lite 1m-klasser och skaffa lite rutin. Film kommer, om ett tag.. Skivan måste bli full först så att jag kan formatera eländet, fattar inte att det ska vara så besvärligt.

Jobbat har jag gjort en del också. Skyndade hem från SRK efter tävlingen, var hemma strax efter 11. Kl 12 var jag på plats på jobbet, jobbade oavbrutet fram till 21.15 med undantag från en halvtimmes lunch. Hem och sov nga timmar innan det var dax för jobb igår igen, 09-17. Har flutit på rätt bra ändå, men lite väl lite sömn har det blivit så nu är jag inte på topp direkt.
Trimmade W på klubben igår också, hon kändes superfin! Höll sig riktigt lugn och var således ganska påverkbar, prinsesshästen!

Idag blir det nog rätt lugnt. Skulle behöva plugga lite men får se hur det blir med den saken. Leffe ska skos i eftermiddag och jag ska nog rida W en sväng också.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: malin

uschusch vad vi stressar, du och jag! Tur att vi har världens finaste hästar i allafall, dom gör ju att man orkar;D

2009-03-03 @ 18:05:31
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0