FULL RULLE

NU MÅSSE! Äntligen bloggar jag, bara för din skull dessutom. Små barn borde sova den här tiden, och jag anser mig höra till den kategorin fortfarande. Men vad gör man inte för sina vänner? ;)
Jobbet igår gick finemang. Förutom min sömnbrist (varför sover jag inte istället för att blogga?) så flyter det på rätt bra. Gäspar mellan kunderna och försöker se himla pigg ut, vet inte om jag lyckas men roligt har vi för det mesta där borta i varje fall!

Kanondag idag! Ledig och förutom att jag inte har pluggat som jag borde, så har jag hunnit med en massa skoj. Var på färsta strax innan 9 imorse, red Rohan i 60 och 70cm. Lite spänd i första klassen men desto bättre i andra.
Sen satt jag och snackade massa med Måsse, Feffe, Gunsan och Björn m.fl. i cafeterian i nån timme sådär.. Haha, underbara människor. MEN, det är inte snällt att sprida falska rykten! =P Och alla borde ju kunna se en viss (klass)skillnad, trots vissa likheter på dom här korten..
 

Red iaf Helle sen, himla fin kille de där! Efter det så följde Feffe och Måsse med mig till stallet och hjälpte mig att fixa klart där, TACK! Skjutsade bort Måsse till en ponny som hon rider lite, och gjorde världens mest avancerade vändning på deras lilla väg. Haha, kunde ha slutat med att jag inte kommit nånstans, och skrattade gjorde vi ganska bra båda två. Vore roligt att veta hur många som såg eländet...
Feffe och jag red ut på L och W sen i snöstormen, mötte upp Måsse en sväng innan vi ganska så snabbt red hem igen.. Shit vilket väder säger jag bara, fy tusan för all denna snö! :S

Nu ska jag sova! Startlistor inför nästa helg ligger ute, längtar!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: måsse

linogeeeeeeeeee <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-09 @ 09:30:44
Postat av: malin

Du och jag borde skaffa oss varsin "mat-och-sov-klocka" precis som skalman så kanske vi skulle lyckas sova tillräckligt haha

2009-03-09 @ 13:50:19
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0