PIGGA PÅLLAR...

Liten snabb uppdatering här då, måste sticka till stallet snart men man får ju skämmas över mina dåliga bloggvanor.
Hästarna mår finemang, det gör jag också för den delen. Har inte hunnit med hälften av det jag hade tänk, men det är sånt man får ta.
Joggade båda pållarna i paddocken igår, Leffe gick helt okej och Wepzan var mer vild än tam. Gav upp med henne efter en kvart, lite halt under snön så det kändes mest farligt att hon skulle fara runt som en tok där inne.

Annars har de sista dagarna bestått av lite plugg och sånt. Har inte varit nåt kul alls på schemat, men det är väl kanske smällar man får ta när man inte kan göra bort saker i tid. Idag och imorrn är det iaf Björneträning med W! Ska bli jätteskoj, hon har aldrig varit med och tränat för honom så det kan ju bli spännande.. Det mest spännande blir att se om hon kan hålla sig på mattan och vara liiiiiiiiiiiiiiiite koncentrerad iaf ;)
12.30-14 idag och 8.30-10 imorrn är det som gäller. Ska försöka åka upp till stallet ikväll igen och rida Leffe en sväng också.
Mamma har åkt till Skåne också med jobbet, återkommer inte föränn på måndag så imorse fick jag äran att masa mig ut med hunden.. Usch o fy. Barbro är iaf snäll och skjutsar mig till träningen, tack! :D

Nu måste jag åka! Tänkte fixa klart stallet innan träningen så är det gjort.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0